Då var även jag en bloggare!

Och vad har jag tänkt fylla det här utrymmet i cyberrymden med då kan man fråga sig?
Till största delen kommer det att handla om oss, familjen hoppsan, en vanlig ovanlig familj med två vuxna, tre barn och två marsvin. I familjen rymms också styvföräldrar och biologiska föräldrar samt bonusbarn. En på 2000-talet sett "normal" familj alltså.
Här kan man alltså följa vad den normala ovanliga familjen hoppsan sysslar med, hur vi spenderar vår dyrbara ickeexisterande fritid men även lite annat småt och gott och andra trivialiteter som jag känner att jag bara måste dela med mig av till alla er bloggläsare därute!
Väl mött!

image4
Elias rum december 07
image3
En egen liten julgran måste man ha i sitt rum.
 image5
Moabus badar i diskhon

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack min älskade dotter för din fina blogg.

2007-12-11 @ 09:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0